20. Janvāris 2010

„Cleanhouse” uzsāk sadarbību ar tirdzniecības centru „Mols”

tcm

Šā gada sākumā uzņēmums „Cleanhouse” uzsācis sadarbību ar tirdzniecības centru „Mols”, nodrošinot koplietošanas telpu un tirdzniecības centram pieguļošās teritorijas uzkopšanu, tai skaitā sanitāro mezglu uzkopšanu, logu, stikla starpsienu un ekspozīcijas vitrīnu, skatlogu tīrīšanu, eskalatoru/travelatoru un dažādu grīdas segumu mehanizēta mazgāšanu, ēkas fasādes mazgāšanu, telpu ģenerāltīrīšanu un citus uzkopšanas darbus. „Cleanhouse” pārziņā nodotas veikalu, biroju telpas kopumā turpat 10 000 kvadrātmetri un trīsstāvīga autostāvvieta ar pieguļošo teritoriju vairāk nekā 37 tūkstoši kvadrātmetru platībā.

„Tirdzniecības centrs ir sarežģīts uzkopšanas objekts tā darbības specifikas dēļ. Pirmkārt, ir mainīga telpu noslodze, bet lielākā daļa no telpām tiek izmantotas septiņas dienas nedēļā, vairāk nekā 12 stundas dienā. Otrkārt, atšķirīga ir telpu funkcionalitāte, jo centrā ir izvietoti gan veikali, gan administrācijas biroji, gan palīgtelpas, ar dažādiem grīdas segumiem, telpu iekārtojumiem un izmantošanas mērķiem,” stāsta „Cleanhouse” valdes loceklis Kristaps Drone.

„Līdz ar to uzkopšanas personālam ir jābūt augsti profesionālam un jāprot pielietot atšķirīgas telpu uzkopšanas programmas. Tas pieprasa arī izcilu resursu plānošanu, jo nedrīkst pieļaut darbinieku iztrūkumu to slimības vai citu personīgo iemeslu dēļ prombūtnes laikā. Visbeidzot arī telpu ģenerāltīrīšana, kas ir pamats telpu kvalitātes uzturēšanai ilgtermiņā, ir jāveic nemanāmi un sadalīti paralēli ikdienas darbiem. Tomēr varam uzņemties šo pienākumu  ar lielu atbildību, jo „Cleanhouse”  vairāk nekā 12 gadu darbības laikā esam uzkrājuši lielu pieredzi tirdzniecības telpu apsaimniekošanā,” uzsver K. Drone.