7. Aprīlis 2011

„Cleanhouse” 2010. gadā kāpinājis apjomus

Cleanhouse” 2010. gadā kāpinājis apjomus un par trešdaļu palielinājis darbinieku skaitu

Latvijā vadošais profesionālās uzkopšanas un apsaimniekošanas uzņēmums „Cleanhouse” pērn kāpinājis klientu pasūtījumu apjomus turpat par ceturtdaļu un radījis 160 jaunas darba vietas. Neraugoties uz sīvo konkurenci apsaimniekošanas un uzkopšanas tirgū, kas ievērojami samazinājusi vidējo cenu līmeni par pakalpojumiem, „Cleanhouse” ir izdevies saglabāt turpat nemainīgu apgrozījumu – 3,2 miljoni latu 2010. gadā.

„Par ceturtdaļu kāpināts apjoma pieaugums panākts ar klientu skaita pieaugumu gan privātajā, gan publiskajā sektorā. Savukārt klientu skaita pieaugums laikā, kad nozarē kopumā vērojams straujš kritums, skaidrojams ar „Cleanhouse” līdz šim ieguldīto darbu efektivitātes palielināšanā, nodrošinot vislabāko kvalitātes un cenas attiecību. Efektivitāti apliecina arī neatkarīgs ekspertu vērtējums, piemēram, pērn „Cleanhouse” tika nominēts Latvijas darba devēju konfederācijas organizētajai „Efektīvās pārvaldības gada balvai”,” norāda  „Cleanhouse” valdes loceklis Kristaps Drone.

2011. gadā „Cleanhouse” plāno palielināt apgrozījumu, piesaistot vēl jaunus klientus, kā arī aktīvi meklē iespējas uzsākt pakalpojumu sniegšanu ārpus Latvijas.

„2010. gads bija ievērojami sarežģīts un grūts laiks visiem profesionālās uzkopšanas un apsaimniekošanas uzņēmumiem Tirgū vēl joprojām ir liels negodprātīgo spēlētāju skaits, kas piedāvā nekvalitatīvus pakalpojumus par ļoti zemām cenām, lielākoties izmantojot nelegālu darba spēku un nemaksājot nodokļus. Tas ne tikai grauj konkurences vidi, bet arī rada ievērojumu kaitējumu nozares prestižam un veido klientu neuzticību pret uzkopšanas un apsaimniekošanas pakalpojumiem kopumā,” uzsver K. Drone.

Pērn „Cleanhouse” aktīvi iesaistījās Latvijas Profesionālās uzkopšanas un apsaimniekošanas asociācijas (LPUAA) darbībā, lai kopīgi ar citiem nozares uzņēmumiem veidotu vienotus uzkopšanas un apsaimniekošanas kvalitātes standartus un godīgu konkurenci nozarē.

Par „Cleanhouse”
Latvijā lielākais telpu apsaimniekošanas un uzkopšanas uzņēmums „Cleanhouse” dibināts 1997. gadā. Kļuvis par vadošo nozares spēlētāju, saglabājot tikai vietējo pamatkapitālu. Pašlaik uzņēmums nodarbina ap 600 darbinieku, galvenie darbības virzieni: komercobjektu apsaimniekošana un uzkopšana. Lielākie klienti: Swedbank, Latvenergo, Lattelecom, RIMI, LR Iekšlietu ministrija un LR Aizsardzības ministrija un citi.
Kopš 2009. Gada „Cleanhouse” atbalsta programmu „Iespējamā misija”.